آدرس مجموعه : شیراز _ میدان پارسه _ اجاره اتومبیل امپراطور

آدرس مجموعه : شیراز _ میدان پارسه _ اجاره اتومبیل امپراطور
تلفن تماس مجموعه : 09018002800 _ 09028002800

طبیعت های اطراف شیراز کجاست؟

طبیعت های اطراف شیراز

 

این بار امپراطور رنت به معرفی چند مکان طبیعی اطراف شیراز و استان فارس میپردازد که شما میتوانید هنگام سفر به شیراز با طبیعت گردی اطراف شیراز از تفریحات لذت ببرید.

قلات

جذابیت این روستا را می‌توان در محیط سرسبز، مسیرهای پرپیچ‌وخم و صدای آبشارها مشاهده کرد. در این مسیر شهرهای متروکه‌ای را خواهید دید که قدمتی به اندازه خود دهکده دارند. برخی از دیدنی‌های این روستا شامل کلیسای عهد عتیق، آسیاب‌های آبی و صنایع‌دستی از جمله سبد، مشک و صنایع چوبی است.

 

تنگ تیزآب

تنگ تیزاب یکی از هنرآفرینی‌های طبیعت است که ترکیبی تماشایی از جریان رود، صخره‌ها و سرسبزی درختان و گیاهان به‌ وجود آورده است. در واقع قسمتی از رودخانه پرخروش «بشار» از این قسمت می‌گذرد و این جریان زلال که از کوه‌های سپیدان مسیرش را آغاز کرده، طراوت و سرسبزی از خود باقی می‌گذارد.

 

دشت ارژن

ژن یکی از جاهای دیدنی اطراف شیراز است که در حدفاصل این شهر با کازرون واقع شده است و از طبیعت‌های بهشتی استان فارس محسوب می‌شود. دشت ارژن طبیعت کاملی از تمام زیبایی‌های فارس است و در آن می‌توانید سرسبزی دشت و آبی دریاچه را باهم تجربه کنید.

 

دریاچه مهارلو

ب صورتی رنگ دریاچه مهارلو در جنوب‌شرق شیراز هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می‌کند. شاید دانستن اینکه آب این دریاچه به رنگ صورتی است، برای شما نیز باور‌نکردنی بوده و جویای علت آن باشید. علت رنگ منحصر‌به‌فرد این دریاچه رشد نوعی جلبک خاص در آب آن بوده که باعث ایجاد منظره‌ای خارق‌العاده شده است. در اطراف این دریاچه نیز تپه‌های نمکی بسیاری وجود دارند که همچون برف می‌درخشند و این منطقه را تماشایی‌تر کرده‌اند. توصیه می‌کنیم اگر به شهر شیراز سفر کردید، بازدید از این پدیده طبیعی حیرت‌انگیز را از دست ندهید.

 

آبشار مارگون

طبیعت این منطقه به‌واسطه طراوت آبشار، بسیار سبز و تماشایی است و آب‌وهوای آن نیز به‌خصوص در بهار و تابستان فرح‌بخش است. البته فراموش نکنید که در تابستان به‌دلیل گرمای هوا و تضاد لذت‌بخش آب‌وهوایی این منطقه با دمای فصل، با جمعیت فراوانی از مسافران روبه‌رو خواهید شد و این موضوع می‌تواند برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایمیل اینستاگرام واتساپ واتساپ تلگرام