آدرس مجموعه : شیراز _ میدان پارسه _ اجاره اتومبیل امپراطور
تلفن تماس مجموعه : 09018002800 _ 09028002800

آدرس مجموعه : شیراز _ میدان پارسه _ اجاره اتومبیل امپراطور

هزینه تعمیر ماشین اجاره‌ ای با کیست

هزینه تعمیر ماشین اجاره‌ای با کیست

هزینه تعمیر ماشین اجاره‌ای با کیست

با توجه به استفاده مکرر و اجاره مداوم خودروهای اجاره‌ای، این ماشین‌ها دچار استهلاک و خرابی می شوند. به همین دلیل هزینه‌های تعمیر آن بالاست و برای مشتریان سوال است که هزینه تعمیر ماشین اجاره‌ای با کیست؟

شرکت‌های اجاره هزینه‌ تعمیر ماشین اجاره‌ای را بر عهده می‌گیرند و از طریق بیمه‌ هزینه آن پرداخت می‌شود. همچنین شرکت‌های اجاره‌دهند همیشه قبل و بعد از اجاره، خودرو را بررسی و نگهداری می‌کنند و توسط مکانیک شرایط خودرو مورد بررسی قرار می‌گیرد تا از بروز خرابی جلوگیری شود. با ما همراه باشید تا با قوانین اجاره‌ خودرو بیشتر آشنا شویم.

قوانین اجاره خودرو با راننده

قوانین اجاره خودرو به شرکتی که از آن خودرو را کرایه می‌کنید، بستگی دارد. شما می‌توانید قبل از اجاره خودرو در وبسایت آن از شرایط و قوانین اطلاع پیدا کنید. قوانین اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده چندان با هم تفاوتی ندارند و به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه هزینه آن محاسبه می‌شود.

امپراطور رنت یکی از شرکت‌های جذاب اجاره خودرو در شیراز به شمار می‌رود که شرایط مناسب را برای مشتریان خود فراهم کرده است. تمام خودروهای لوکس و خودروهای ارزان قیمت و متناسب با بودجه شما در این نمایشگاه وجود دارد.همچنین قوانین اجاره خودرو با راننده در زمان تصادف و خسارت، شفاف و واضح است و در اغلب مواقع با کمک بیمه پرداخت می‌شود. در غیر این صورت شرکت موظف به پرداخت هزینه تعمیر ماشین اجاره‌ای است.

نمونه قرارداد اجاره خودرو بدون راننده

رانندگان قبل از انتخاب شرکت برای اجاره خودرو بایستی از قوانین آن آگاهی حاصل کنند و در هنگام اجاره ماشین بین مستاجر و موجر قراردادی امضا می‌شود. امضای مستاجر به معنای موافقت با مفاد قرارداد و تایید شرایط آن است.بنابراین مستاجر قبل از امضا باید تمامی مفاد قرارداد آگاهی کامل داشته باشد و از قبل آن را به خوبی مطالعه کند. هر شرکت اجاره خودرو قوانین خاص خود را دارد و نمونه قرارداد اجاره خودرو بدون راننده به کمک وکیل تنظیم می‌شود. در ادامه نمونه قرارداد اجاره خودرو بدون راننده را قرار دادیم.

نمونه قرارداد اجاره خودرو بدون راننده

امانت‌گیرنده خودرو

نام و نام خانوادگی ……… کد ملی/آیدی کارت/شماره پاسپورت ……… شماره گواهینامه/گواهینامه بین‌المللی ……. شماره‌تلفن همراه …… ملیت ……… آدرس ایمیل ……….. آدرس محل سکونت ……. شماره شبا حساب بانکی ……..

امانت‌دهنده خودرو

اسم شرکت کرایه ماشین ………. شماره ثبت شرکت …….. شماره تماس …………… آدرس …………….

اطلاعات قرارداد

تاریخ و ساعت تحویل ………… محل تحویل ………….. تاریخ و ساعت عودت ………… محل عودت ………. تعداد روزهای اجاره خودرو ………… نشانگر سوخت تحویل ….. نشانگر سوخت عودت …… کیلومتر تحویل ….. کیلومتر عودت ….. کیلومتر مجاز روزانه …..

مشخصات خودرو

عنوان/اسم ماشین ……………… مدل …………. رنگ ………. شماره موتور …………….. کد انحصاری ……….. شماره پلاک ……… ظرفیت باک (لیتر) …….

هزینه‌ها

مبلغ قرارداد اجاره خودرو برای مدت قرار روزانه / هفتگی / ماهانه ……… هزینه ترانسفر تحویل ……….. هزینه ترانسفر عودت ………. هزینه بیمه ……….

نمونه قرارداد اجاره خودرو شرکت

نمونه قرارداد اجاره خودرو شرکت

نمونه قرارداد اجاره خودرو شرکت

شرایط اجاره خودرو در هر شرکت متفاوت است و بر اساس قوانین شرکت اجاره‌دهنده افراد بایستی مدارک خود را ارائه دهند و قرارداد آن را امضا کنند. تمامی مفاد قرارداد بایستی توسط وکیل تنظیم شده باشد و رانندگان باید سعی کنند که مطابق با قوانین مندرج در قرارداد عمل کنند.

خودروهای ایرانی و خارجی به صورت روزانه در شرکت‌های خودرو اجاره داده می‌شود و مستاجران می‌توانند به گشت‌وگذارهای شهری و بیرون از شهری خود بپردازند و یا برای جشن عروسی و مراسم خود از خودرو مورد نظر خود بهره‌مند شوند.

نمونه قرارداد اجاره خودرو شرکت

این قرارداد ……………. از واحدهای تابعه شرکت سهامی عام ………… و ……… به شماره ثبت ……………. کد اقتصادی ……………. به نمایندگی مهندس ……………. (مدیریت کارخانه) به آدرس ……………. من‌بعد در این قرارداد مستاجر نامیده می‌شود از یک طرف و آقای ……………. فرزند …………… به شماره شناسنامه …………… صادره از ………. مجتمع مسکونی ……………. بلوک ………… واحد ………… که من‌بعد در این قرارداد موجر نامیده می‌شود از طرف دیگر به شرح زیر منعقد می‌گردد:

ماده 1) موضوع قرارداد– اجاره خودرو

انجام کلیه خدمات سرویس‌دهی جهت جابجایی افراد پست و نوبت‌کار به شرح زیر توسط یک دستگاه پیکان سواری ساعت 6 صبح حرکت از …………… 30/6 صبح از …………… 35/6 صبح تعویض پست …………… , 7 صبح برگشت افراد نوبت‌کار، 14 بعدازظهر حرکت از …………… به ……………

تبصره – درج ساعات دقیق رفت‌وبرگشت و ویژگی‌های سرویس مورد نظر

ماده 2) مدت قرارداد

مدت موضوع قرارداد از تاریخ …………. لغایت پایان …………. به مدت یک سال شمسی تعیین

می‌گردد.

ماده 3) مبلغ قرارداد

مبلغ کل قرارداد به ازای ماهیانه …………… ریال برابر …………… ریال برای مدت یک سال تعیین می‌گردد که در پایان هر ماه با ارائه صورت‌وضعیت توسط موجر و تأیید ناظر قرارداد پس از کسر کسورات قانونی قابل پرداخت می‌باشد.

ماده 4) ناظر قرارداد

از طرف مستاجر آقای مهندس ………. (مدیر امور اداری) به عنوان ناظر قرارداد تعیین می‌گردد و موجر بایستی روزانه ورود و خروج خود را به ناظر قرارداد اطلاع دهد.

ماده 5) کسورات قانونی

از کلیه مطالبات موجر 05/0 به عنوان مالیات موضوع ماده 104 قانون مالیات‌های مستقیم کسر به حساب اداره دارایی خواهد شد.

ماده 6) خسارت تأخیر

در صورت تاخیر در انجام تعهدات به ازاء هر روز تاخیر 01/0 (یک درصد) از مبلغ کل قرارداد به عنوان خسارت کسر و چنانچه تاخیر بیش از 5 روز باش طرف مقابل با اخطار 15 روز مجاز به فسخ قرارداد و دریافت کلیه خسارت وارده خواهد بود.

ماده 7) تضمین حسن انجام کار

موجر چک شماره ……………. عهده بانک …………… شعبه ………………. به مبلغ …………… ریال معادل کل قرارداد صادر و به عنوان سپرده تضمین حسن انجام کار به مستاجر تسلیم می‌نماید که پس از پایان قرارداد و تأیید ناظر قرارداد مسترد خواهد شد.

ماده 8) فسخ قرارداد

در صورت عدم اجراء تعهدات به موقع و با شرایط مقرر در این قرارداد توسط یکی از طرفین قرارداد طرف دیگر با اخطار کتبی 10 روزه مجاز به فسخ قرارداد می‌باشد در این صورت کلیه خسارات و هزینه‌های ناشی از عدم اجرای کامل این قرارداد به عهده طرف مقابل خواهد بود.

ماده 9) حوادث غیرمترقبه

در صورت بروز حوادث غیرمترقبه قرارداد معلق و پس از رفع آن قرارداد ادامه می‌یابد چنانچه مدت حوادث غیرمترقبه بیش از شش ماه به طول انجامد ادامه قرارداد با توافق طرفین انجام خواهد شد.

ماده 10) سایر شرایط

10-1- تأمین غذای مصرفی به عهده موجر می‌باشد.

10-2- موجر مکلف است به رعایت ایمنی و بهداشتی و مقررات محیط کار مستأجر خواهد بود.

10-3- موجر باید جهت ورود و خروج مجوز لازم را از طریق بازرگانی، امور اداری و بازرسی کارخانه …………… اخذ نماید.

10-4- جبران هرگونه خسارات و زیان‌های وارده به موجر و وسیله نقلیه مورد اجاره در طول اجرای قرارداد به عهده وی (موجر) خواهد بود.

10-5- تامین سوخت تعمیرات وسیله مورد قرارداد به عهده موجر و با هزینه وی خواهد بود.

10-6- تسویه‌حساب با موجر منوط به تایید کمی و کیفی ناظر قرارداد می‌باشد.

10-7- در صورت بروز نقص فنی و غیره موجر موظف است تا رفع نقص فنی و آماده شدن وسیله نقلیه، وسیله نقلیه دیگری را جایگزین نماید.

10-8- موجر حق واگذاری موضوع قرارداد را به دیگری نخواهد داشت.

10-9- وسیله نقلیه موجر بایستی دارای بیمه سرنشین و دیگر بیمه‌های لازم باشد.

10-10- چنانچه وسیله نقلیه به دلیل پایین بودن مدل و یا نقص قادر به انجام سرویس‌دهی نباشد پیمانکار ملزم به تعویض و جایگزینی وسیله مناسب می‌باشد.

ماده 11) اقامتگاه

اقامتگاه طرفین همان است که در مقدمه این قرارداد ذکر شده و در صورت تغییر باید کتباً به اطلاع طرف مقابل رسانیده شود و مادامی که به ترتیب فوق عمل نشده، ارسال هرگونه نامه یا اخطار به اقامتگاه طرفین ابلاغ‌شده محسوب و عذر عدم اطلاع مسموع نخواهد بود.

ماده 12) مواد و نسخ

این قرارداد در 12 ماده، 1 تبصره و دو نسخه در محل کارخانه …………… تنظیم که هر نسخه آن دارای حکم واحد می‌باشد.

نمونه قرارداد اجاره خودرو word

برای دسترسی به نمونه قرارداد اجاره خودرو word می‌توانید در وب‌سایت هر شرکت اقدام کنید و از شرایط و توضیحات آن مطلع شوید. قراداد‌های اجاره خودرو مانند یک سند حقوقی است که اطلاع از قوانین آن بسیار اهمیت دارد.امپراطور رنت با دریافت مدارک مشتری، قرارداد را برای امضا به او ارائه می‌دهد. از جمله مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین در شیراز می‌توان به کارت ملی،‌ تاییدیه محل سکونت، گواهینامه معتبر رانندگی، یک فقره چک اشاره کرد.

جمع‌بندی

هزینه تعمیر اجاره ماشین اجاره‌ای به عهده شرکت اجاره‌دهنده خودروست که اغلب از طریق بیمه پرداخت می‌شود. اما افراد برای اجاره خودرو بایستی قرارداد شرکت مورد نظر را امضا کنند تا بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.شهروندان شیرازی می‌توانند به سادگی از امپراطور رنت اجاره ماشین در شیراز را تجربه کنند. تمامی خودروها از ۲ روز تا بالای ۷ روز اجاره داده می‌شود و سفارش‌های بالای ۷ روز قیمت مناسب‌تر و به‌صرفه‌تری نیز دارند. خودروهای امپراطور رنت با بهترین بیمه در وب‌سایت اجاره داده می‌شوند. همچنین به صورت تماس تلفنی امکان ارتباط با کارشناسان فروش نیز فراهم است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایمیل اینستاگرام واتساپ واتساپ تلگرام